woensdag

Festa Ducati 3

Een grijze Italiaan die voorbij hinkelt wordt aangeduid als dé Giancarlo Fallapa, alias The Lion. Een legendarisch ex-Ducatirijder (foto1), die na een vreselijke crash een punt moest zetten achter zijn carrière. Hij toert alle Gp’s af met zijn mobilhome en volgens een artikel over hem, is dat zijn bestaan, het leven naast het circuit en zijn fans, die er duidelijk nog zijn!
En ja ik sta voor de man, hij tovert een alcoholstift tevoorschijn en voor ik het weet, grijpt hij de stof van mijn t-shirt vast en schrijft zijn naam er op. Mijn borst had hij juist niet vast, maar zijn vingers hebben alleszins de contouren niet gemeden. De mannen zitten te gniffelen en zeggen, dat em ze alle twee wel wil. Giancarlo schrijft onverstoord door en denkt waarschijnlijk, ik mag lekker wel op haar borsten ‘schrijven’..hihi Ik bedank hem in het Italiaans en hij knikt met een charismatisch glimlachske zo van ‘your welcome’ weet je wel?’.



Foto 1 - The Lion

Even later pier ik ook zo Paul Smart bij zijn lurven en ook hij schrijft zijn naam op mijn T-shirt. Zelfs nu is de competitiedrang terug te vinden bij deze oude rakkers, want hij wil toch wel hoger tekenen dan Falappa zeker? En die zat al gans mijn borst vol te krabbelen. Jaja, onverschrokken zet hij zijn handtekening boven die van Giancarlo. Hihi. En ja hoor weer gejoel van mijn ventke en zijn twee kompanen struikrovers. Deze keer zoent de ex-Ducaticoureur me zonder veel nadenken op mijn wang, haha, trok ik nog op tijd m’n mond weg, want dat was close ;-)

Wie is dat? Wie is die rooie gestroomlijnde die in alle stilte het terrein op kwam? Een mooier model heb ik zelden gezien, wauw wat een figuurke! Yep ze reden de RR op het terrein, achter ieders rug door naar zijn voorziene plek,of had menig man hier iets anders gedacht?
Gelukkig op tijd gespot door zes Ducateer-ogen gaan we haar bekijken.
Een garagebox, aangekleed met de nodige tierlantijnen om het ‘kleinood’ wat présence te geven, alsof ze er nog niet genoeg had van zichzelf! Zij had gewoon overal mogen staan en het liefst van al in mijn garage! ;-)


Veel zuchten, bewonderde woorden, ja ook vloeken, je kent dat hé en ja het waren merendeel mannen, dus als er een griet achter hen had gestaan met haar blote poep (of voor de insiders Zeeuwse mossel) dan had ze het kunnen bekijken want ‘madam RR’ droeg alle aandacht weg! En terecht, want het is een een vree schoon beesteke! En nog mooier in het echt, dan op foto! Wat je dan van veel vrouwen niet kunt zeggen! Hahaha
Maar haar horen brullen dat zou niets worden, tenminste vandaag niet.



Foto 2 - fab four min ikke ;-)

Inmiddels te been, besloten we het kwelend, niet opgevend groepke ietske dichter te gaan bekijken, misschien konden we onze mening dan herzien en klonken ze beter van dicht? We waren bereid zulle, amai nie! Hihi! Das wel het minste dat je kan zeggen van ons, niet?

Daar stonden we dan, vier op een rij. Me dunkt the fab four’ (foto 2) van gans den avond, want we droegen op bepaalde momenten toch meer aandacht weg, dan het life bandje zelf, maar ja das niet echt een referentie, doemme toch. Anyway, we hebben daar het zwijn (foto 4) uitgehangen. Ik kan het niet mooier zeggen, want het was je hees brullen, gieren van het lachen en veel te veel drinken. Een mengeling van Rammsteinn, de Heideroosjes en the Pogues, ja dat was het geluid dat we voortbrachten of was het toch eerder Selpeltura en Slipknot? Soit het doet er niet toe, het was zo een gebrul dat mensen achter zich keken, alsof ze het hoorden donderen in Keulen, maar dat lag dan volgens Marc de andere kant op, hihi.
We zijn het gaan zoeken Keulen, ligt dat niet dicht bij Zakspeed? Ewel, ik meende het even gevonden te hebben, want hebben ze daar ook geen warmwaterbronnen ;-). Tssssssss dat voor insiders, maar wel vree intieme insiders zulle!!



Foto 3 - Oewwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik kan het nooit zo overbrengen als ik het heb gezien, maar die drie mannen, die waren niet normaal en ik ook niet, want ik pleit mezelf niet vrij hé, nooit! En het tempo dat het bier er aankwam evenmin. Die foto’s zijn bij deze gecensureerd en pas als je een sponsorcontract (gelieve me hiervoor persoonlijk te contacteren) aangaat met de 3Ducateers, mag je ze zien! Of beter nog nemen we je mee, dan kun je het zelf meemaken, van op de eerste rij. Enigste voorwaarden zijn (behalve sponsoring, hihi): je rijdt Duc, hebt minstens 10.000 km met de Ducateers meegereden (de ultieme test), neemt bochten aan 160 en je hebt bewezen dat je de pinten langs het juiste opening kunt binnengieten. Weet wel, drink and drive gaan niet samen, maar die avond moesten we nergens meer heen en dat zullen we geweten hebben.

De slappe lach krijgen is één ding, schreien van het lachen een ander (foto 3). En de pé kent daar alles van, van schreien, niet waar Pé? D’Artagnan kwam even niet meer bij, naar lucht happend en veel oeoeoeo’s en aaaa’s,je weet wel die slappelach-tonen dat een mens voortbrengt als het even niet meer gaat. Je eigenlijk het liefst zou ophouden met lachen of tenminste dat de mensen rond je stoppen met onnozel doen, want draai het of keer het zoals je wil, we deden onnozel...


Foto 4 - let the pigs goooooooooo

Voor het vervolg zullen jullie deze week nog eens moeten terugkomen of wat had je gedacht al the fun in één keer te krijgen? Nope..tot in den draai!

Geen opmerkingen: